2010. június 30., szerda

HintaPalinta

Alkottam! Méghozzá egy hagyományos oldalt! Nem volt egyszerű dolgom, nehezen megy az hogyha nincs támpontom az alkotáshoz! 
Timcsóca és Izzie kihívására készítettem, ahol annyi volt a feltétel, hogy legyen rajta valami kézzel rajzolt és a fotó legyen takarásban. 

A fotó takarás Óriási ötletként:D virágokkal oldottam meg, és a rajz pedig egy levélke átrajzolása volt!



A napokban kinyomtattam egy csomó fotót, és erre esett a választásom, mert egy kis történet is tartozik hozzá!
Anyukám mindig mondta, hogy nem szerettem hintázni, ez itt a bizonyítéka! Kb. másfél éves lehetek, és az anyukámat lököm a hintába:) Ezt hosszasabban kifejtve, egy rejtett kommentbe leírtam.



A fotón csak annyit változtattam, hogy egy kis kontrasztott tettem rá mert elég fakó volt. Sajnos az eredetin sem látszik a hajamon kívül semmi belőlem!



Felhasználtam:
Papírokat nem tudom...
Prima virágok és levelek... Origins betűmatrica, Kraft karton a scrapbook.hu webáruházból, kottás transzparens papír, viva decor folyékony gyöngy és egy kis tortapapír!




4 megjegyzés:

Margó írta...

Ez valami gyönyörűséges:-)))))

Rucola Designs írta...

Hát ez gyönyörűűűű! :)

Sapimanó írta...

Hihetetlen érzéked van a hagyományoshoz! Fantasztikus lett!

Secima írta...

Megint valami szépségeset alkottál. :)