2010. június 28., hétfő

8.nap ( 90 napos diéta )

Tegnap gyümölcsnapom volt! Jól bírtam, estig! Lehet, hogy a meggy nem túl jó ezeken a napokon, savat csinál, de én olyan éhes voltam mint a farkas. Ezért annyit bűnöztem, hogy ettem egy paradicsomot és korpovit kekszet jó sok vízzel és tiltott időben! Utána jól lettem!

Ma reggel mérlegeltem: -2,2 kg! 

Fittnek érzem magam, abba a nadrágomba, ami két hete még kényelmetlen volt, ezért nem gomboltam be, most simán beleférek!! Juhéjjj!:D

8.nap
Reggeli: banán, alma
Ebéd: meggy, sárgadinnye
Vacsi: banán, meggy, alma,
bűnözés 20.00-kor : paradicsom, korpovit keksz

Amin változtatni kell, hogy több vizet igyak, nagyon kevés volt a tegnapi adagom!



5 megjegyzés:

Ágicza írta...

Ügyiügyiügyi!! :)))))A bűnözés szerintem néha belefér a dologba, de csak nagyon minimális:) Neked is jó, meg a mérlegen sem látszik meg másnap. Nem utolsó sorban erőt is ad:) Én ha nagyon nem bírom akkor ezt teszem :)

DAnett írta...

De ügyi vagy Brigikém!!! De jó hír! Szerintem sem bűnözés a keksz és a paradicsom! Hajrá, csak így tovább!

Ányi írta...

Aztaaaa! Ez nem semmi eredmény! Igazán irigylésre méltóan kitartó vagy, a vízivás meg még javul!

Krisz írta...

Ez szuper Brigi! NAgyon ügyi vagy csak így tovább! :)

Kisnyul / Andi írta...

De ügyes vagy! Én annó csak egy hónapig bírtam a 90 napos diétát. Most is jó lenne fogyni, de nekem valahogy nem megy. "csak" 5-7 kg-tól szeretnék megszabadulni, de nekem ez nagyon nehezen megy.