2010. június 25., péntek

6. nap ( 90 napos diéta )

A mai nap sem telt esemény nélkül!

Reggel arra keltem, hogy kicsit görcsölt a lábam, gondoltam kell egy kis magnézium. Megettem egy banánt és utána bekaptam egy multivitamint!
Azonnal elkezdett fájni a hasam, ledőltem és utána rohantak, mert kijött belőlem de most fent! 

Már tavaly is jártam így, azt hiszem a B-vitamin miatt, mert a banánban is sok van! Teljesen felborította a napomat! Ma bűnöztem is:( Csak nagyon kevés vacsit vittem magammal a munkahelyemre, és hogy este ne legyek éhes, ettem hozzá egy kis kétszersültet, mert csak az volt nálam még!

6.nap
Reggeli: Banán 
Ebéd: Paprikás krumpli ( egy kevés)
Vacsora: Paprikás krumpli és kétszersült

Nagyon jól eset ma az étel, és most is kopog a szemem! Ki kell bírnom a céljaimért...:D
Holnap haladó sb.hu tanfolyam, ahol Betsie irányításával egy kis albumot fogunk csinálni!:) Majd jövök beszámolni!:)

Most iszok egy csomót, hogy az étvágyamat csökkentse! Kitartást minden diétázónak és mindenkinek aki célt tűzött ki magának erre a 21 napra!:)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon sajnálom Brigikém, hogy rosszul lettél! Remélem most már minden rendben van.
Már nagyon várom, hogy találkozzunk!