2010. június 26., szombat

7. nap ( 90 napos diéta ) és a haladó tanfolyam


Azzal kezdeném, hogy mától szabadságon vagyok, 2 hétig!!!!

És fantasztikus napom volt! Vártam nagyon, hogy újra scrapbook tanfolyamra járhassak! Ma volt az első haladó tanfolyam, ahol Betsie segítségével, egy minialbumot készítettünk. Itthon szépen kidíszítettem... annyira tetszik! Már csak a kommentezés van hátra! Lefotózom majd és mutatom nektek!

A diétát is jól bírtam, bár Dorka szuper drazséját szinte én ettem meg! Nagyon fincsi volt, köszi drága:)

7.nap Szénhidrát
Reggeli: banán és Dorka ellátmánya: aszalt almakarikák
Ebéd: 1 db tökmagos perec és egy fél sajtos rúd, majd a tanfolyamon rágcsáltuk azt a fincsi drazsét:)
Vacsi: vaniliás rúd és egy jégkrém
( bár nem esett jól, mert nincs valami jó idő, de ha nem eszem meg, akkor ezt kívánnám mindig :)

Jó kalóriadús nap volt, holnap pedig jön a böjt:D

További szép hétvégét!




4 megjegyzés:

Ágicza írta...

Jó pihenést:) kiváncsian várom mit alkottál a tanfolyamon :) egy biztos, gyönyörű lesz:)

Unknown írta...

Olyan jó volt tegnap együtt alkotni!
Örülök, hogy ízlett az "ebéd"!

DAnett írta...

Szuper volt a tegnapi nap Brigi! Jó volt újra együtt alkotni! Várom az albumodat :)

Noncsi írta...

Brigi, sajnos valamiért nem akar működni a linkem. Ez a cím, ahol utána nézhetsz:
www.turbodieta.hu

Kíváncsian várom én is az albumodat! :)