2010. június 30., szerda

11. nap ( 90 napos diéta )

Jajj de vártam már ezt a napot!:D Ki voltam éhezve egy kis édesre. Jól telt a mai nap, scrapbookoztam és megvettük az ajándékokat a rokonságnak.  Fotópapírt nem kaptam, úgy hogy azért még mászkálni kell majd.

11. nap
Reggeli: dinnye
Ebéd: Pörkölt, nokedlivel ( hús nélkül ), sportszelet
Vacsora: Kevés pörkölt és 1 szelet Eszterházy torta ( a kedvencem )

Jó laktam, bár most hogy bele gondolok, tudnék még enni!:) Holnap gyümi nap... erősnek kell lennem!!!:)

Úgy nézett ki, hogy vihar lesz, de nem tartott sokáig....még az eső sem esett, csak a szél fújt! Remélem máshol sem volt nagy zuhi!



4 megjegyzés:

Tinci írta...

Bámulom a kitartásod! Nálunk sajnos iszonyú jégeső volt, szerintem mindent elvert. Nagyon féltem...
Ja, és gratulálok Neked, nem tudom, láttad-e:
http://www.afterfivedesigns.com/blog/

Edit írta...

Jó reggelt! Kitartást a mai gyüminaphoz! Pippivel itt tudsz kapcsolatba lépni: pippi@pippi.hu

Viki írta...

Kitartást a gyümölcsnaphoz!

Katica írta...

Hűűű...nem semmi hogy ilyen kitartásod van...sok sikert a gyümölcsnaphoz....szerintem az a legnehezebb :-)