2010. június 23., szerda

4. nap ( 90 napos diéta )

Ma reggel úgy ébredtem, hogy alig vártam, hogy dinnyét ehessek! Jó hideg volt... Órákon át reszkettem, úgy lehült a testem:D:D 

4. nap
Ma megettem
3 db banánt, egy-egy marék ribizlit és meggyet, 1 db almát és kb egy negyed dinnyét! Közben elrágcsáltam 8 dkg mogyorót!

Éééééés nem vagyok annyira éhes, jól bírtam a mai napot! Viszont rekord sűrűséggel jártam a mosdóba! A vesém jól kitisztult:D

Holnap élesben kezdődik a játék! Kiváncsi vagyok, mit talált ki Betsie!:)




1 megjegyzés:

DAnett írta...

Ma már jobban voltam én is :D. Bár 1 dologról nem bírok lemondani a tejeskávéról. De emlékszem az a múlkor is megmaradt, mégis sikeres volta a diétám!
Olyan ügyi vagy Brigi! Sok erőt adsz Nekem is!! (holnapra viszem én is a gyümikészletemet)