2010. augusztus 31., kedd

Nature Love by Mörjike Designs CT

Ma egy csodálatos készletet hoztam nektek, amit Mörjike készített. Icka szalmabálás fotói ihlették, és annyi mindent rejt magába!

Ma 20% kedvezménnyel megvásárolható az LDD boltjában. 25 papírt és 43 elemet tartalmaz, igazán illik ehhez a kora őszi időjáráshoz!:)



Nagyon szeretem ezt a bordó szín, az arannyal kombinálva, ezek a papírok azonnal megfogtak! A fotó színei is pont passzoltak hozzá, így nem volt nehéz ezt az oldalt elkészíteni! A hagyományos tanfolyamról hazatérve, neki is álltam!

Egy kis tasakot készítettem a papírokból és arra helyeztem a fotót és az idézetet!



A készletet meg is nyerheted, ha ellátogatsz Ági (Mörjike) blogjára, és üzenetet hagysz a bejegyzéséhez!



6 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Meseszép, méltó a készlethez! :)

Lululu írta...

Annyira szuper lett!
Az egész készletből ez volt az egyetlen olyan papír, amin én simán átsiklottam, mondván ebből képtelen lennék bármit kihozni, a te oldalad meg ezzel lett ennyire tökéletes.

Tinci írta...

Itt is leírom, mennyire tetszik az oldal!

millu írta...

Egyszerűen fantasztikus lett,már annyiszor megnéztem,de nem tudok betelni vele.

Bíró Ágnes írta...

Gyönyörű oldal Brigi! Nőcis, Brigis, tökéletes!
Köszönöm neked is ezt a fantasztikus inspirációs oldalt!

Eszter(beszteri) írta...

Gyönyörű oldal lett, Brigi! Szeretem, amit csinálsz, annyira harmonikusak az oldalaid! :)