2010. augusztus 7., szombat

Escale á la Plage - letölhető

Már nagyon régen alkottam Kikinou készleteivel, de most szeretnék nektek hozni tőle egy freebie-t! Ez egy collab készlet része! Ha erre a blogra ellátogatsz, letöltheted a készlet többi részét, és találhatsz még más ingyenes készleteket is!


Az oldalon az anyósomat és az egyik unokaöcsémet,
Ádámot láthatod, ahogy ölelkezve néznek a messzibe:D
Neki volt a keresztelője Vasárnap!


Kikinou: Escale á la Plage collab freebie-jét ! 
Mörjike varrásai: ABM_Basics_stitch1
Coliescorner ShyGuy Alpha





12 megjegyzés:

Pertine írta...

Jajj, nagyon finom ez a kép, a FF-rel olyan jól kiemelted a hangsúlyt a fotóra!
Liftelni szabad lesz?

És köszi a free-linket!

altalena írta...

Persze, nyugodtan lehet liftelni:D A fotó egy picit azért banás, nem teljesen ff, mert az inkább kékes árnyalatú! Mindig a papír színvilágához szoktam igazítani!:)

Tinci írta...

Csodálatos oldal! Nagyon bírom a stílusodat Brigi!

Rucola Designs írta...

Leheletfinom gyönyörűség!

kreatívhit írta...

Itt is megszemléltem a munkádat.

NőiCsizma írta...

Brigi! Ez (is) gyönyörű lett!!! Nagyon szeretem, hogy ilyen harmonikus, lágy oldalakat készítesz! Nagyon egyben van!

Ágicza írta...

Ájulás, ez maga a tökély drága Brigi!!! Imádom!:)) Épp délelőtt gondoltam a publiscrapre én is... megelőztél :D

Kriszta írta...

Wow. Ez valami szenzációsan jó lett. Imádom.

Eszter(beszteri) írta...

Micsoda tökéletes oldal! Ráadásul szinte minimál! Imádom, Brigi!!!!! :)

T írta...

wow, Fantasztikus lett, nem a megszokott stílus tőled (amit imádok) és pont ez a jóóóóóóóóóóóó!!!!mert ezt is imádom!!!!!

erzsocica írta...

Nagyon szuperek ezek a készletek, végignézegettem őket.
Az oldalad pedig egyszerűen csodás lett, nagyon tetszik!

LaceE írta...

Eszméletlen gyönöyrű. Ez most a kedvencem Tőled :)