2010. augusztus 29., vasárnap

Baby - Tanfolyami Hagyományos oldal

Tegnap újra Scrapbook.hu-s haladó tanfolyamon voltam, ahol Timcsó segítségével készítettünk egy oldalt, nem is akármilyet! Kipróbáltunk több féle technikát. Fújtunk, pecsételtünk és maszkoltunk Glimmer Mist-el, készítettünk rózsát, gyertyával satíroztunk ( a felirat alatt a csíkok ), vágtunk, tintáztunk és keretet is csináltunk az oldalnak!  



Credit

Már itthon kiválasztottam ezt a fotót rólam, kb 2-3 hónapos lehettem, és anyukám éppen fürdetett. Milyen jó hogy akkoriban apukámnak volt fényképező gépe, és tudott rólunk ilyen fotókat is készíteni! Ma már ez nem különleges...

Az üres papíron, az inda maszkolása még nem nyerte el a tetszésemet, de ahogy a sok virág, pillangó rákerült és csak sejtelmesen látszik, így már igazán klassz lett! Köszi Timi!:D



A piros virágot TH Distress ink-el festettem be szivaccsal, nagyon szép mutatós virág lett! Már egy ideje beszereztem Tim Holtz: ABC-s maszkját, de még csak most próbáltam ki, és elsőre imádtam! Szuperek ezek a betűk!:D

Az albumba elég nehéz volt belegyömöszölni, kicsit meg is hajlik benne, de hát ez van!:$



6 megjegyzés:

icka írta...

húha, ez csodaszép lett!!!nagyon klassz a sok festés és a keret is profi!gyönyörűűű!!!

Margó írta...

Ez valami gyönyörűséges!!!!!!!!!!!!!

Kriszta (hozak) írta...

Fantasztikusan sikerült!!!

erzsocica írta...

Szuper szép lett, nagyon édes ez a fotó rólad (nekem sajnos nincsenek ilyen fotóim, amit nagyon bánok)!

Dorka írta...

Eszméletlen szép lett az oldalad Brigcsikém! Olyan jó volt látni, ahogy készült! Csodálatos lett a mistezésed, a virágod, a gyertyázásod, a feliratról nem is beszélve!!!Nagyon édi vagy a képen, örülök, hogy ezt választottad!

Secima írta...

Brigi, ez csodás lett. Örülök, hogy láthattam, hogyan készül. A végeredmény pedig fantasztikus!!!