2010. augusztus 19., csütörtök

Didó: Draw your Dream! és egy dalba foglalt oldal

Didó újabb csodája már kapható az A5D shopjában! Ez egy mini kit, 9 papírt és 31 elemet tartalmaz, és most 2$-ért megvásárolhatod! Figyeld a Facebook-ot, iratkozz fel a hír újságára, látogass el a blogjára, és akár tied is lehet ez a készlet!


Ez egy igazán szívből készült oldal, amit az egyik kedvenc dalom inspirált! Készítése közben végig ezt hallgattam:



Ez a dal engem arra emlékeztet, hogy mikor a férjem - még akkor nem volt az:) - hétvégéken feljött hozzám, izgatottan vártam, de tudtam, hogy nemsokára újra elválunk.
Annyira furcsa helyzet volt, össze voltam zavarodva. Abban a két hétben míg nem találkozunk, mi fog történni, látom e még, ezért azt mondtam neki, hogy lehet soha többet nem találkozunk már! Szegény, ilyenkor mindig teljesen összetört ( bár ezt akkor nem láttam rajta, csak utólag mondta el). Én meg csak arra gondoltam, hogy este már biztos beszélünk, mert nem bírnám ki, ha nem hallanám a hangját! 

Küzdöttünk, szerettünk, vívódtunk, álmodtunk, öleltünk, elbizonytalanodtunk, akartunk, vágytunk, imádtunk.... majd döntöttünk!!

Legyőztük a távolságot,
Ő ott hagyott mindent és új életet kezdett velem!


Megint azt kell, hogy írjam, ez a kedvenc oldalam.... de tényleg!:D



7 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Ó, odavagyok teljesen! :)

icka írta...

gyönyörűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű!!!!!!!!!

Tinci írta...

Elájuuuuuuultam! Imádom ezt az oldalt!

NőiCsizma írta...

Nekem nem csak az oldalad tetszik. Amit írtál, az is. Nekem most erőt ad. Mintha tudtad volna, mire van szükségem...
Köszönöm

Secima írta...

Gyönyörűséges oldal. Teljesen kifejezi az érzelmeidet. :)

Krisz írta...

Wowwwwwwwwww! Nem csoda hgoy kedvenc! Nekem is! :)

Margó írta...

Tökéletes élmény így együtt:-))Köszönöm!