2010. július 25., vasárnap

Kutya meg Én....

Most néztem egy filmet az HBO-n Marley meg én ! Jennifer Aniston játszotta a főszerepet és egy kutya! Most jól kisírtam magam.... eszembe jutott, hogy milyen jó is volt úgy felnőni, hogy volt kutyánk. Mennyit játszottunk, mennyi mindenre megtanított, és mennyire fájdalmas is az elvesztése!

National Georgaphic-on rátaláltam egy "kutya pszichológus" műsorára, a Csodálatos Kutyadoki címmel... ezt szoktam mostanában nézni. Már nagyon rákattantam, de kutyusunk most biztos nem lesz, csak ha kertesházunk lesz, de akkor biztos:D
Pénteken: 21.00-tól 23.00-ig
Szombat, vasárnap pedig 12.00-tól van 2 rész!
Érdemes nézni.... sokat lehet tanulni belőle!



3 megjegyzés:

Ágicza írta...

Brigi, a Csodálatos kutyadokit én is imádom!! Mi szombat, vasárnap reggelente nézzük. Nagyon hasznos dok. film. Én is csak ajánlani tudom mindenkinek :))

Unknown írta...

hűű Brigi, akkor együtt néztük a Merley-t, mert én is akkor néztem az HBO-n!! Olyan régóta szerettem volna megnézni, de most már tudom, hogy mégegyszer nem fogom, mert úgy bőgtem a végén én is, mint a záporeső, alig bírtam abbahagyni. Nekünk itt kméten és otthon Hartán is van egy kutyánk, szóval gondolhatod, hogy ha erre gondoltam a film közben még inkább sírhatnékom volt... de a bőgést leszámítva, nagyon jó film :)

Secima írta...

A Meley-t már korábban láttam. Nagyon klassz film, leszámítva a bőgést.
A csodálatos kutyadokit pedig rendszeresen nézzük. Szenzációs sorozat.