2010. január 30., szombat

Mindörökké... Yabo Kihívására

Yabo első kihívása nagyon megtetszett nekem! Kell hogy legyen az oldalon piros, fekete, fehér és valami tépett!

Ez egy 15x15-ös oldal, amit valentin nap alkalmából készítettem! A fotó is és az alatta levő fekete rész is kinyitható, ahova elrejtettem egy kis üzenetet a férjemnek! A kis piros kártya is kihúzható akár arra is lehet írni!



Felhasználtam:

Fehér és fekete fotókarton
Fiskars lyukasztó
Az új szerzeményem: We R Memory Keepers lyukasztó és sarokkerekítő! IMádom!!!
Rayheres fotó leszorító a Scrapbook.hu webáruházából és szintén onnan az átlátszó domorító por, és glitteres ragasztó
Tim Holtz Distress ink - Black Soot
A fekete fehér mintás papírt kinyomtattam, innen!



5 megjegyzés:

Janka írta...

nagyon jó lett! Állati az elrendezés, szépek a papírok :)

csuti írta...

Ó Brigi, ez olyan szép lett! Aranyos a fotó, és nagyon klasszul rendezgetted a papírokat. A hagyományos is nagyon megy neked!

Szilvi írta...

Nagyon szép lett! Micsoda romantikus fotó!

Dorka írta...

Hú-Ha Brigi csodás lett, olyan jó volt élőben látni! Zoli biztosan nagyon boldog lesz!!!

Vera írta...

Nagyon állat! a papírok és az a kapcsos megoldás! Gratu! :) Köszönjük hogy rlszt veszel a kihíváson! :)