2010. január 24., vasárnap

CT Magyar Adrienn: Snow Time

Magyar Adrienn akit már nyagyon jól ismerünk, KKK-nál nyitott egy kis boltot és a legutolsó készletét már meg is vásárolhatjátok! Teli  kézzel rajzolt elemekkel!


Ezt az oldalt fabrikáltam belőle!


Felhasználtam:
Magyar Adrienn: Snow Time és Marie:Nenuphar Alpha

Azt gondoltam, hogy milyen furcsa lesz majd gyermek oldalt készíteni. Persze más mint az eddigiek, de jó kirándulás és kihívás is egyben! Kiváncsi leszek a következő készletre is:)



8 megjegyzés:

DAnett írta...

Brigi, szerintem ez csúcs lett! Nagyon tetszik a sok hóember az oldalon és a név betűi! Igazi gyerköcös :)

DAnett írta...

Brigi, szerintem ez csúcs lett! Nagyon tetszik a sok hóember az oldalon és a név betűi! Igazi gyerköcös :)

Krisz írta...

Remek kis oldal lett! Minden részlete nagyon tetszik! :)

Rucola Designs írta...

Hő, nagyon klassz oldal, imádnivaló cukiság! :)

Atyus írta...

Hát ez nagyon édes! Imádom a kéket!:D Fura, hogy szinte az egész oldal fehér,csak itt-ott bukkan fel egy kis szín, mégis olyan élettel teli az egész!Gratu!

LaceE írta...

Te sosem okozol csalódást. Megint nagyot alkottál :)

Eszter(beszteri) írta...

Fantasztikus lett! Imádom minden kis részletét! :)

csuti írta...

Hát én ezt imádom. Nagyon édi kis oldal lett!