2010. január 5., kedd

Izzie és Timcsóca 3. kihívása

Gyakorlás teszi a mester! Ez egy jó mondás és én be is tartom! Izzie és Timcsóca 3. kihávására készítettem el ezt az oldalt! Eredetileg, pirosas lett volna a háttér, de úgy döntöttem a színek jobban érvényesülnek a natúr kartonon. 



Elég ügyesen vágok már a művészkéssel, nem is gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan bele lehet rázódni. A rózsát vágtam ki vele egy scrapbook papírból, fogalmam sincs milyen márka! A kockás papírt nyomtattam, rajzoltam rá egy szívecskét, majd ezt ráraktam egy darab kartonra és átrajzoltam, majd kivágtam. Így készültek a szívek.
Mindent reszeltem és tintáztam Distress ink-ekkel!
Sapimanótól kaptam a múltkori Scrapbook.hu-s klubnapon tortaalátétet, azt raktam a kép alá!
És még prima virágokat tettem rá egy milton kapoccsal. 3D ragasztó kockával megemeltem a betűket és a rózsabimbót.

És elkészült:D Köszi a játékot Timcsó!





9 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Hát ez gyönyörű! Annyira ügyes vagy, ámulok csak! :)

Sapimanó írta...

Ja de szép! Olyan ügyes vagy!!! :)
Tetszenek a rétegeid!

Dorka írta...

Szépséges lett Brigi! Annyira ügyes vagy!!!

Budaházi Brigitta írta...

Szerintem meg nem egész ügyesen, hanem TUTIN bánsz a művészkéssel. Klassz lett az egész, ismét egy szép AAM oldalt készítettél. Kedvelem a sok struktúrát, réteget.

Szilvi írta...

Nagyon szép lett- ügyes vagy a művészkéssel!
Utólag is boldog szülinapot.

csuti írta...

Hagyományosban is annyira ügyesen alkotsz! Gyönyörű lett!

Tinci írta...

Annyira szuper lett,hogy csak bámulok rajta! Irigyellek ezért....

Timcso írta...

Gyönyörű oldal! Szeretem a színeit, az alapanyagokat amiket használtál, közel állnak a szívemhez! Szép az elrendezés és te is szép vagy a fotón!:)

Köszi, hogy részt veszel a kihíváson!:)

Secima írta...

Hát, ez szenzációs! Olyan jó, hogy leírtad mit hogyan csináltál. Ebből is lehet tanulni. Jó, hogy felhívtad a figyelmem Timcso kihívására. Teljesen elfeledkeztem róla.