2010. január 17., vasárnap

Filmes játék

LaceE és Beszteri is tovább adta nekem a filmes játék stafétáját, ahol 5 kedvenc filmemet kell felsorolni!

Nagyon nehéz , már egy ideje gondolkodom.... mert nem vagyok egy nagy filmnéző. Főleg közel másfél éve, mióta a scrapbook belépett az életembe egy kezemem meg tudnám számolni, hány mozifilmet láttam. Viszont a sorozatokat nagyon szeretem: Médium, szellemekkel suttogó, Csillagkapu, Jóbarátok, Doktor House, Vészhelyzet..stb De hát ezek más kategória...

Aztán ahogy törtem a fejem, rájöttem, hogy ami régen a kedvencem volt, ma már nem is érdekel. Soha nem nézem meg kétszer ugyanazt a filmet, max. ha adják a tévében és éppen nincs más dolgom.

Nagyon szerettem az olyan krimiket, ami vicces is volt egyszerre, pl: Drágán add az életed és a Halálos fegyver részei. Aztán jöttek a katasztrófa filmek, világvége filmek.... de ez sajnos mára már akár valóság is lehet, ezért nem bírom megnézni. Ezen el is csodálkoztam!!!

Néha azért be be csúszott egy-két romantikus film is: Ghost vagy A szenvedélyek viharában.

A vígjátékokat is nagyon szeretem, de a tömény ökörséget már nem. És volt egy időszak, mikor ilyen filmeket gyártottak.

Eszti hívta fel a figyelmemet a Ben Hur-ra. És igen, ezt a filmet gyerekként rengetegszer láttam ( mert jött a videó korszak), és a Gumiláb-at is.... megtanultuk a táncot is belőle, ja és a Grease.... na a végére összehozok itt néhány kedvencet!

Egy nagy kedvencem van, ami örök.... ez pedig a...

Velencei Kurtizán!

Idézet:  
„Bevallom nagyobb mámort lelek a szenvedélyben, mint az imában. Az efféle szenvedély már ima. Bevallom...Bevallom még mindig imádkozom, hogy érezhessem szeretőm ajkának érintését...simogató kezét...karjainak ölelését. Bevallom még mindig éhezem rá, hogy testem lángra gyújtsák...hogy 
felébredjünk egy álomban...távol e zavaros helytől...ahol már nem is vagyunk önmagunk. Tudni akarom, hogy ez örök e...Mindörökre az enyém.”

2.Láttam az elmúlt hetekben az Avatart 3D-ben, fantasztikus élmény mindenkinek csak ajánlani tudom. Ha lesz többi része is tuti megnézem, és csak is 3D-ben:D

3.A csúf igazságot már hajkurásztam egy ideje, és szilveszterkor azt is sikerült megnéznem, nagyon jókat nevettem rajta:)

4.A mesék közül a Jégkorszak összes része a kedvencem...

5.És erős idegzetűeknek egy thrillert ajánlok a Csontembert:
főszerepben :Denzel Washington és Angelina Jolie


Én pedig szeretném megtudni, mi az 5 kedvenc filmje:

Dorkának
DAnettnek
Sapimanónak ( valahogy sejtem Andi miket szerethet:D:D )





6 megjegyzés:

Janka írta...

tök jó megtudni, miket szeretsz. Kicsit közelebb kerülünk egymáshoz általa...

Dorka írta...

Ó Brigi köszönöm szépen a stafétát.
Olyan jó volt megtudni, hogy te milyen filmeket szeretsz.b

Baba írta...

huha,gratulalok a 20000 latogatodhoz,az avatar nekem is nagy kedvenc

Bíró Ágnes írta...

Olyan jó volt olvasni a kedvencekről. Kicsit jobban megismerhetjük így egymást. Tetszenek az ilyen add tovább had ismerjelek meg játékok. :))

DAnett írta...

Köszönöm a stafétát, és hogy megismerhettem a filmes oldaladat is :D

Miss Szilva írta...

A Velencei kurtizán nekem is...! :) Az a pasi... ;-) Asszem meg is nézem gyorsan! :-D Puszi!