2010. január 10., vasárnap

CT Rainbow Kata: Crafty Kit

Rainbow Kata, Ányi, Beszteri és Sabee társaságában megkért, hogy készítsünk oldalt a legújabb készletéhez, a Crafty Kit-hez! Első látásra szerelem, imádom a papír elemeket és a türkiz is az év színe lett, úgy hogy telitalálat ez a készlet! 
Ha neked is tetszik,  SIS-nél megvásárolhatod! Kata blogján pedig megnézheted a többiek fantasztikus oldalait, és egy általa készített QP-et is letölthettek.



Én pedig egy kicsit más stílusban készítettem oldalt, de ez most nagyon tetszik nekem:)






5 megjegyzés:

Noncsi írta...

Csúcsszuper oldal lett, Brigi! Nagyon tetszik ez a sok szép kiegészítő ahogy felhasználtad, az elrendezése. Klassz ahogy a 2009 elmegy és jön a 2010!!! :)
Kívánom, hogy legyen sok idő a szeretteidre!

Rucola Designs írta...

Le vagyok nyűgözve! :)

Kriszta (hozak) írta...

Csodás és ogaz gondolatok (megszívlelendő), klassz formába öntve! Nagyon tetszik!

Manelli írta...

Hello,

you got the Gorgeous Blog Award from me!
Have fun!

You can find it on my blog!

Greetings Manelli

Kriszta írta...

És nekem is nagyon tetszik. :)