2009. június 20., szombat

Secima kihívására... Sziszi fotójából

Ha bár a határidő régen lejárt, de tegnap délelőtt a fogászat után volt időm, és elkészítettem Sziszi oldalát is. 

Felhasználtam:
NEWSPAPER - gazetowy zawrót głowy by bryska
Bevelled Bluesatin Alpha: Sparking Special Design


Ezt az egy készletet használtam, csak a színeket változtattam, a hullámos papír is a készlet része volt. Ez a bézses szín a kékkel nagyon tetszik... de azért feldobtam egy kis élénk színekkel.   
Én is úgy vagyok vele, mindig az utolsó elkészült oldalam a kedvencem:) Remélem Sziszinek is tetszeni fog és talán kiteszi a blogjába:D:D

Szóval fogászat.. egy gyerekkori tömésem mellett keletkezett egy lyuk, de sajnos idegkezelni is kellett. Valami rejtélyes ok miatt, nekem nem hat az injekció, úgy hogy az első három után még kaptam 3-at:D:D
Mondjuk ettem előtte, ezt kérdezte is a doktornő, lehet ez a baj. Ez nem is lenne gond, de este hooogy fájt az injekció helye, sírni tudtam volna. Jegeltem, maszíroztam... ennek meg lett az eredménye, az arcom közepén lett egy lila folt.. ami most éppen zöld. Úgy látszik nem éreztem, hogy erősen nyomom, pedig akkor már kiment a fájdalomcsillapító.
Most pedig még nyitva van, és ha nem lenne elég le is tört egy darab belőle:D:D Ezen már csak nevetni tudok... mindegy, hétfőn megyek megint, remélem már kapok valami igeiglenes tömést! 



4 megjegyzés:

Ányi írta...

Ó, de szép lett ez a képed is!
A fogászat miatt meg sajnállak, nem kellemes a dolog, de gondolj arra, hogy utána milyen jó lesz!

altalena írta...

Köszönöm a dicséretet és a jókivánságot is:)

csuti írta...

Én sem szeretem a fogászatot! Fel a fejjel, ettől már csak jobb lesz:-)

Az oldalad gyönyörű lett ismét!

Kriszta (hozak) írta...

Az oldal szuper, a fogászat meg a szükséges rossz! Remélem a következő alkalommal minden ok lesz!