2009. június 25., csütörtök

Herce-Hurca

Felhívtam céget, ahonnan rendeltük a GPS-t! Közöltem vele, hogy az a problémám, hogy a képernyő közepén egy egész hosszon van egy fehér csík, pixel hibából adódóan!
Erre ő: xy EU rendelet alapján pixel hibára nincs garancia!
Erre én: Ne haragudjon, de egy teljes hosszúságú fehér csík van a képernyőn, nem egy két darab, 3 napos csere garancia van... 
Ő: Hölgyem, én nem tehetek róla...- miért én igen?

Kezdtem bepipulni...
Akkor menjek és vigyem be hozzájuk... na most azért rendeltem mert ( kifizetve 1700 ft-os szállítási költséget) nem akartam bemenni a városba...  közöltem vele, hogy fáj a derekam azért nem tudok bemenni, oldják meg a futárra:D Köszi a tippet Osli:D
Erre Ő: Hát igen, nagyon kényelmesek az emberek!!!!!
Ezt rendesen magamra vettem.... de tartottam magam, és nem szóltam vissza, mert kiszolgáltatott vagyok, még nem kaptam meg csere készüléket! Állítólag ma még rám csörög, hogy mit intézett a futárral! Kíváncsi leszek...


5 megjegyzés:

Unknown írta...

hát remélem visszacsörög, hogy mit intézett... én drukkolok!!

Ányi írta...

Hát marha kiváncsi vagyok, mi lesz ebből!
A névcseréről meg le vagyok maradva, mint a borravaló :-)

altalena írta...

Dehogy vagy lemaradva... csak mióta férjhezmentem nem csináltattam új TB kártyát:) Azt akartam volna már elintézni:D

Ányi írta...

Jaaaa, oké :-)

Osli írta...

Tapasztalataim szerint azzal fog visszahívni, hogy sikerült elintéznie, had legyél hálás, és ne kötözködj velük. Tartani kell magad, mert ez szabály. És nem 3, hanem 8 nap a visszacsere garancia, és azt is nekik (elvileg) meg kellene oldani. Azért internetes áruház, hogy ne neked kelljen rohangálni.
Beszólni nem kell, csak tudni, mikor mihez van jogod :)
Kitartás!