2009. június 2., kedd

Noncsi kihívására... Flower Power

A legújabb alkotásom Jóandi ihletésére készült el, amihez Noncsi szuperséges Wordartját használtam fel, ami egy általa indított kihíváshoz kapcsolódik. Ki más lehetne az én Múzsám, mint az édibogár Saca.


Felhasználtam: Petit Bonheur by Petit Lips and Zette38, Noncsi Wordart2

Petit Lips készlete letölthető innen.

Zette38 Bonheur készlete, pedig itt található. A többiekét is le tölthetitek bármelyik oldalról!!!

Ezzel a képpel kívánok sok sok egészséget Cócinak és Saciának, gyógyuljatok meg minél hamarabb!



3 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Wow, de gyönyörűséges!!!! :) Imádom minden kis mütyürkéjét, színvilágát meg a kiscsajt! :)

altalena írta...

Köszönöm Kovaxka, én is kivirágoztam:)

csuti írta...

Ez annyira szép lett!!!