2011. november 4., péntek

Scrapbook.hu Gondolatok kihívás - Otthon, édes otthon


Holnap kezdődik a Digitáli Scrapbook Napok!

Ennek hatására sűrűsödnek a programok.
A heti kihívásainkról sem feledkeztünk meg,. Mától kezdődik Eszer: Gondolatok kihívása. A témáját pedig az új blogtrain adta, és ez keretében letölthető a wa freebieje.





Készültem egy inspirációs oldallal, melyhez az én saját készletemet használtam és Eszter wa-ját!



Dia is várja a résztvevőket a Kép egymásnak XIII. játékához. Most egy plusz ajándékkal kedveskedik nektek. Aki a Scrapbook Napok keretében, egy kivételével, minden kihíváson részt vesz, annak Dia készít egy oldalt, a saját fotójából!!! Hmmm... kecsegtető ajánalt ugye?

Holnap délelőtt indulnak a kihívások, amiket Kedd éjfélig lehet feltölteni a galáriákba!


Izgalmas és reményeim szerint, alkotós hétvége elé nézünk. Addig is töltögessétek a blog vonat részeit!



2 megjegyzés:

evadraga írta...

Álomszép a készleted Brigi, vittem is, köszönöm szépen! :-)
Az oldalad megint annyira tetszik!!

Margó írta...

Szeretem az oldalad. Nekem felidézi az otthon melegét, nyugalmát, biztonságát. Köszönöm, Brigi.