2011. november 4., péntek

Otthon, édes otthon - BLOGTRAIN Freebie




Üdvözöllek az én vagonomban!!

Ma indult útjára ez a 25 állomásos blogvonat, amiket ha végig látogatsz, egy csodás Mega készlet tulajdonosa leszel. Most a 10 vagonban jársz, kitartást még van hátra pár :D Nem is húzom az időt, mutatom az én részemet:


Download



9. Kolibri ( previous stop )

10. Altalena ---> You are here!!

11. Zitz ( Next stop )


Az elkészült oldalakat az Sb.hu Blogtrain - otthon, édes otthon galériájába töltheted fel, mi is nagyon kíváncsiak vagyunk, mit tudtál készíteni belőle!

További jó töltögetést kívánunk!
Legközelebb karácsonyi blogvonat érkezik hozzánk!! :D




25 megjegyzés:

todido írta...

jaj nagyon jól néz ki a vagonod!! viszem is!! köszönöm :-))))))))))

Minyu írta...

Szipi-szupi szipi-szupi!
Köszi-köszi :)

Janka írta...

nagyon klassz lett, Brigi! karácsonyi? szusszanjunk egyet :D
köszi!

Szilvi írta...

De jók a papírok!

Unknown írta...

Nagyon szép lett, vittem, köszi!

Secima írta...

Csodás dolgokat készítettél. Le is töltöttem. Jövök majd valamivel belőle. :)))

beedee írta...

Csodálatos! Köszönöm!

Ilus írta...

Nagyon szép! Köszönöm!

Rucola Designs írta...

Csúcs vagy, vittem, köszi!

Kriszta (hozak) írta...

Az egész nagyon szupi! Az óráért (is)teljesen odáig vagyok! Köszönöm.

Melcsi írta...

Köszönöm!

icka írta...

szuper jól néz ki, köszi szépen, vittem!

Kisnyul / Andi írta...

Az órás WA nálam mindent visz. Szeretném betenni a blogomba a bekegyzések mőgé, ha megengeded, úgy, mint nálad a Brigi felirat. Már csak azt kéne tudnom hogy kell azt csinálni. Tudsz nekem segíteni?

altalena írta...

Andi (Kisnyúl) küldtem privit!:)

ziti írta...

jöttem, viszem, nagyon szuper!!!

Névtelen írta...

Csodaszép, mint minden amit csinálsz! Köszönöm!

Whitefrost írta...

csodaszép és már vittem is

Annamari írta...

Wow, csodás a vagonod Brigi! Köszönöm! :) A fejléced is nagyon szép lett!

Timi írta...

Köszönöm Brigi!:)))

sandybell127 írta...

Nagyon szép! Köszi! :)

etherealfire írta...

Lovely share - thanks so much :)

T írta...

kösziiiiiiiii, Brigi!!

Lime írta...

Köszönöm. I can't wait to unzip it!

Margó írta...

Még csak most értem ide, de nagy-nagy örömmel és köszönettel viszem:-)

RoseAddict írta...

Köszönöm!