2011. november 13., vasárnap

2011. novemberi Scrapbook napok oldalai

Már 1 hete, hogy véget értek a scrapbook napok, de én még adós vagyok megmutatni azt a két oldalt, amivel én készültem.

Az első Didó liftelj velünk kihívása volt, ahol Mumkaa egyikd csodás hagyományos oldalát lehetett liftelni.
Ez az eredeti oldalt:



Az enyém pedig ez a szürke változat, amin Dorka barátnőmmel való barátságunkat örökítettem meg.




A másik, az általam indított digiből hagyományos kihívás volt. Évadrágától választottam a Titokos oldalát:




Ez pedig az én változatom. Elég nagy fába vágtam a fejszémet, teljesen nem is vagyok elégedett az eredménnyel, ha azt kell nézni, hogy nagyon hasonlítson. Kicsit szolidabb az én oldalam :D




A legjobban ez a zászlós rész sikerült, ez nagyon tetszik!






Felhasználtam:
Fehér Rayher alapkarton
Rayheres pecsét
Heidi Swapp: love pecsét
Rayheres krétapor
Woodwaere levél lyukasztó
Inkadinkado pecsét,
Versamark- vízjel tinta (Rayher)
Barna akrilfesték
A papírok, több féle maradékból már nem tudnám megmondani milyen féle.


Remélem, nektek is sok szép oldalt sikerült csinálnotok! :)



4 megjegyzés:

NőiCsizma írta...

Gyönyörű oldalak lettek!

Merika írta...

Brigi, mindkettő fantasztikus lett!Digi oldalt hagyományosba liftelni nagy falat, de Neked csodásan sikerült!

millu írta...

Nekem mindene tetszik,nem csak az a rész!! :D Szupi mindkettő.

Piroska írta...

Annyira ügyes vagy, nagy gratulációmat fogadd!!! Gyönyörű dolgokat készítesz!!! Üdv. Szép napot!