2011. november 13., vasárnap

Art Journal - Karácsonyfa

Még 6 hét, és itt a karácsony. A pincéből még nem hoztuk fel a lakás díszeket, de lassan már készülődni kellene.
Amióta megismertem a pinterest, minden nap elhalmoznak inspirációval, ötlettel. Találtam is egy karácsonyi képet ( art journal stílusban), amit úgy gondoltam meg is tudok csinálni. Christy Tomlinson :Oh Holy Night

Gyönyörű ugye!?




Pont volt levágva 15x30 cm-es karton darab, ami a sok ragasztó rétegtől és festéktől egy kicsit ívesedett, de a falon kimondottan szépen néz ki így :D




Katt a képre, a nagyítás miatt!

Az alapra könyv és újságpapírdarabot, és persze sb papírt ragasztottam, majd jobb oldalra tortapapír, mivel maszkjaim nincsenek, de lesznek!!!!! :D Fehér, kék festékkel és tintával értem el a háttér mintázatát.

Christy blogján tutorialt találtok az elkészítéséről!

Néhány részletfotó:









Felhasználtam:
Papírok: Ooh la la My mind's eye
akril festékek
Tim Holtz Distress ink
Prima virág
Timcsoca 2009-es karácsonyi album freebie felirat ( azt hiszem Janka készítette )
Rayheres pecsét
StazOn fekete
Hobbiragasztó



Most ez a technika a kedvencem! Most még csak lifteléssel próbálkozom, így meg tudom tanulni, mit és hogyan csináljak!
Már van újabb kiszemelt áldozatom, csak legyen időm is az elkészítésére, mert azért 4-5 óra alatt készült el ez is!:)





6 megjegyzés:

Krisz írta...

Brigi Ez szuper szépséges lett! Talán egyszer Én is nekiállok egy ilyen gyönyörűségnek! :)

Baba írta...

jaj de jóóó..most dühös vagyok,amiért ne lehetek otthon és nem tudok nekiállni én is képeslapoknak:)

evadraga írta...

Brigi, nagyon szeretem a kis fenyőfádat! :-)
Megnéztem, azt is, hogy hogyan készült, rengeteg munka! De megérte, gyönyörűt alkottál!!! :-)

Timi írta...

Nagyon tetszik Brigitta!!!Szuper lett!:)))

Janka írta...

csudaklassz lett! várom a többit is :)

Réka írta...

Nagyon szép lett!!!