2010. február 8., hétfő

Sajtos pogácsa - NO Salty

A mai sütésemet, nem hagyhatom szó nélkül! Eddig rengeteg pogácsa receptet kipróbáltam, legtöbbje nagyon finom volt, és most szaporodott a recept gyűjteményem egy újabb sajtos pogácsa finomsággal!

Fotót most nem készítettem, de higgyétek el, gyönyörű lett! Legalább duplájára nőtt! Én csak 1 tojás sárgáját tettem bele, és a tetejét a fehérjéjével kentem meg, szuper lett így is!
25 perc alatt szép ropogósra sült, és a tésztája még is nagyon puha lett!

Próbáljátok ki ti is!!!




4 megjegyzés:

Kriszta írta...

Kösz az tippet. Ha én nem is majd a húgom biztos megsüti nekem :)

csuti írta...

Köszi, én biztos ki fogom próbálni!

Szilvi írta...

Jól hangzik ez a pogi, ki fogom próbálni.

Secima írta...

Kipróbáltam. Isteni. Valentin nap közeledtével szívecskés formájú pogácsákat sütöttem. :)
Köszi a receptet. :)