2010. február 8., hétfő

Együtt- egy új hagyományos oldalam

Arról még nem is írtam, hogy a scrapbook.hu-n indult első hagyományos scrapbook tanfolyamon én is résztvettem. Mind a 4 modulját el is végeztem. Fantasztikus dolog volt, hónapról hónapra újabb információkkal gazdagodni. Az alapokat jól belénkverték, és ezen tudás birtokában, készült el ez az oldalam, amit még az utolsó alkalommal kezdtem el. 

Kicsit idegenkedtem ezektől a papíroktól, de hamar megbarátkoztam velük, és még sem igazán sikerült olyan elrendezét készítenem ami tetszett volna. Aztán pihentettem a dolgot egy kicsit ( ez mindig segít ) és elkészült!


Kisebb hibákat azért ejtettem, kicsit feljebb kellett volna csúsztatnom a képeket, olyan üres hatása van a felső résznek.... de ezt leszámítva elég jól sikerült! Majdnem mindenkinek a pöttyök tetszettek, hát nekem is:D:D Egy kis digi hatás azért érződik még az oldalaimon. Szerintem azért előny, ha már bármelyik formáját űzi az ember, csak az agyunknak kell átállni, mikor melyiket csináljuk.



Használtam folyékony gyöngyöt, annyira feldobja az oldalt. Karola, ennek a legnagyobb tudója!



A betűk, Franci csodás freebiejéből vannak! Kivágtam, és átfestettem akril festékkel. Úgy szerettem volna, hogy 3D ragasztó kockákkal kiemelem, de a festék annyira összeráncolta a betűket, hogy inkább sima felületre ragasztottam.

Csuda jó érzés ilyen oldalt készíteni... ajánlom mindenkinek, aki még nem próbálta!:)



1 megjegyzés:

Janka írta...

nagyon szép lett az oldalad! Én abszolút nem tettem volna feljebb, mert ez egy egyszerű elrendezés, ahol ilyen apróságokkal lehet érdekesebb hatást elérni. Ha középre helyezed, nagyon szimmetrikus lett volna. Nekem abszolút nem hiányzik semmi róla :) Ügyes vagy!