2009. május 8., péntek

Timcsoca Vintage Kihívása!

A családi fotók között keresgéltem, hogy találjak egy olyan képet, amit fel tudok használni Timcsoca Vintage kihívásához.


Felhasználtam:Mamrotka: love for ever,Vanya Special Love ( csipke ),Love Me,Nadya's Scraps Papír

Aztán rátaláltam erre...sokszor láttam már ugye az albumban, de még ilyen részletesen nem is vizslattam át, mert jó felbontásban felvíve a gépre, miket láthatunk. Például figyeljük meg a ruházatot.. mindenki, hogy be van öltözve, kivéve a mamám és az anyukám, a nővérével. Ezeket a ruhákat a nagymamám készítette, legtöbbször egyformát vart a két lánynak, de itt magának is ugyan olyat csinált.
A többiek nem is tudom, hogy bírták a melegben ilyen sötét, hosszú, meleg ruhákban... de akkoriban biztos így kellett öltözni.
És a cipők!!!! Azok bakancsok...meg csizma!
És a kerítés...ami, tényleg ilyen ferde volt. Már nagyon régen volt, de emlékszem feketés színére, szerettem nagyon, ez hozzá tartozott a házhoz. Amikor hazafelé indultunk az autóból mindig integettünk, és ott álltak a kerítés előtt és pityeregtek! Most déjá vu érzésem van, mert a nagymamámék ugyan úgy tesznek, mint akkor ott a dédiék!

Nincsenek megjegyzések: