2009. május 25., hétfő

Blogtrain 2!

Újra készíthetünk készletet Osli jóvoltából, a téma, hát persze, hogy a NYÁR!

"Szjudit játékának sikerét látva, gondoltam én is elindítok egy újabb járatot.
A scrapbook.hu oldalon tartottam egy kis közvélemény-kutatást, és örömömre többen is jeleztétek, hogy részt vennétek benne. Ha te még nem vagy közöttük, gyorsan jelezd a fórumon, hogy szeretnél beszállni. Két hetes határidővel kell elkészíteni készleted.
A téma adott, most nyári készleteket kell alkotni, a következő színpalettával:


Még egy kérésem lenne, háttérpapír max. 5 készüljön. Inkább témábavágó mütyürkékkel tömjük meg a csomagot. Gondoltam (a teljesség igénye nélkül) gyümölcsös fákra, madarakra, napocskára, virágokra, nyaralással kapcsolatos dolgokra, pl, hajó, úszógumi. Jöhetnek mászókák, hinta...ami a nyárról jut eszetekbe."

Már csináltam egy-két dolgot, mert ma van egy kis időm:) Biztos csodás készletek készülnek majd, csatlakozzatok minél többen...



Nincsenek megjegyzések: