2009. május 20., szerda

Osli kihívására

Nagyon megtetszett Osli kihívása a Scrapbook.hu-n, ahol a feladat a következő volt:

"1. Jobb alsó sarokba egy torta papír.
2. A háttér sötét legyen.
3. Két kép legyen az oldalon, ez lehet ugyanaz duplikálva is.
4. A képeket az oldal alsó felén helyezd el, a torta papír és a háttér találkozásánál.
5. A két kép mögé helyezd el a keretet.
6. A keret bal felső sarkába kérek mütyüröket.
7. Az oldal alsó egyharmadánál fusson egy-két szalag, vagy csipke.
8. A cím a szalag fölé kerüljön.
9. Az oldal bal felső sarkába tegyél még valamint pl. virágot.
10. Használj természetes, natúr színeket (barna, drapp, pasztelszínek)"


Felhasználtam:
DJFS_HG Garden, SC_ Homogrown
Kb-campingout-Alpha

Gondoltam, valami fiús oldalt készítek, és ezzel a készlettel már egy ideje szemeztem. A fotó is már csak arra várt, hogy feldolgozzam, és teljesen jól illett a készlethez:)

Az utóbbi napokban, kicsit átrendeztem a készlet gyűjteményemet. A nagy részét darabszám szerint, majd egyes tervezők szerint, akiktől sok készletem van. Remélem így jobban ki tudok igazodni...

És még valami:
Minden mappa elejére kitettem az összesített képet. Azt úgy csináltam: hogy átneveztem "folder"-re, de fontos hogy jpg legyen a kiterjesztése. Így látom a készlet színeit, elemeit.
Majd beszámolok egy idő múlva, hogy ez így mennyire jó.

Eddig úgy voltak rendezve:
1. Fekete és fehér,
2. Kék és lila,
3. Karácsonyi( ez meg is maradt),
4. Őszi ( itt barnás készletek voltak)
5. Fiúknak
6. Lányoknak ( itt pedig rózsaszínes és lányos dolgok)
voltak még: Sablonok, Elemek( ezek is maradtak)

De ez már, nem volt jó, mert ugye a színeket simán meg lehet változtatni...

2 megjegyzés:

Ányi írta...

A képed nagyon teccik!

Én is tervezem a mappa-átrendezést, de sajna fogalmam sincs, hogyan lehetne... Rengeteg cuccom van és EGY mappában, gondolhatod! Persze, ezen belül vanak mappák... na, erről írok egy egy blogbejegyzést .-)

Rucola Designs írta...

Imádom ezt az alkotásodat (is)! A rendezkedéshez meg szerintem én is jövök egy bejegyzéssel! :)