2010. május 29., szombat

Smile,laugh,delight.... Janka:FancySummer Kit

Ha eddig még nem jártatok Janka blogjában, látogassatok el hozzá, mert névnapja alkalmából egy csodás készlettel kedveskedett nekünk, amihez még egy játék is társult!
Már amikor egy kis részletet láthattam a készletből, tudtam hogy ezt nagyon fogom szeretni, és ez így is lett!



Mostanában a visszafogott színeket és formákat szeretem... és ez a Fancy Summer freebie kit, a szememnek és a szívemnek is nagyon kedves.

Úgyhogy itt egy újabb gödörkilábalós oldal:D





12 megjegyzés:

LaceE írta...

Mi is így szeretünk ha mosolyogsz :) Még az oldaladat is duplán megszépíti a mosolyod :)

Tinci írta...

Szipiszupi oldal! Jó hogy újra mosolyogsz!

DAnett írta...

Ez csudaklassz lett Brigi! Mosolyogj mindig így! :D

Dorka írta...

Szerintem is nagyon szuper lett az oldalad Brigi! Nagyon szeretem amikor mosolyogsz, abba ne hagyd!!!

Janka írta...

Örülök, hogy tetszik a készletem -- bár talán nem éppen a visszafogott színeiről híres :D Igaz, te tényleg finoman adagoltad őket.

Szilvi írta...

Nagyon jól áll neked a mosoly-csak így tovább! Szuper oldalt készítettél- imádom!

Eszter(beszteri) írta...

De jó ez a fotó és az oldalad pedig ismét altalenásan gyönyörű! Mosolyogj csak minél többet, és készíts még sok-sok ilyen gyönyörű oldalt! :)

eralilla írta...

Brigi! Jó látni, hogy mosolyogsz! Jó kis oldalt készítettél.

icka írta...

csodás lett, a fotó, az elrendezés, minden!!!!sok ilyet!!!

csuti írta...

Nagyon klassz ez az oldal!

NőiCsizma írta...

Ezt egyszer hagyományosban szeretném elkészíteni! Nagyon vidám!!! :)

Zsu írta...

Jó, hogy újra mosolyogsz! :) És az is, hogy ilyen jó kis képeket tudsz készíteni magadról, téged szeret a fényképező! :D Az oldalad pedig fantasztikus, mint mindig! :)