2010. május 6., csütörtök

ADDS3 - Liftes játékunk

Ez már a 3. kör az ADDS játékunkban. Ebben a hónapban Anett választott, méghozzá Kelly Purkey egyik csodálatos oldalát! 

De mielőtt tovább olvassátok, kérlek töltsétek le ezt a kis hangfelvételt ( tényleg nagyon rövid) az utolsó képnél pedig olvassátok és hallgassátok egyszerre!!!

..........................................................................................................

Első látásra nagyon egyszerűnek tűnik az oldal,  de még sem volt ám az. Szerintem sok féle papírom van itthon, de mikor valamit csinálok, biztos ahhoz hiányzik valami! 

Ezt a gyerekkori fotót választottam, ahol apukám tart a kezében. Olyan papír kellett, ami kicsit régies, és se nem csajos, se nem férfias! Aztán erre a Rayheres papírra esett a választásom!



Azt kell tudni erről a versről, hogy az apukám, és az anyukája, nagyon hamar megtanította nekem. Minden este ez egy külön program volt nekünk.
2008 karácsonyán, a nagypapám talált egy kazettát, amin az én kicsi hangom volt, és ezt a verikét is elmondom.

Szinte vissza mentünk az időben 33 évet... ahogy hallottuk az anyukám és az apukám hangját.... majd a nagymamámét is, éreztem, hogy folyik a könny a szememből! Körbenéztem, és mindenki kezében ott volt a zsebkendő. Hihetetlen érzelmeket váltott ki mindenkiből!



Ez a kincs!!!
Egy fotó, egy hangfelvétel, egy vissza nem térő pillanat!

És most van itt az ideje, hogy meghallgassátok, ahogy alig 2 évesen verset mondok!:D



Készítettem egy kis kihúzható kommentárt is, arra írtam le az egész történetet. Két oldal is lett:D

Felhasználtam még:
a scrapbook.hu-ról, a barna alapkartont, Fiskars lyukasztó, American Craft-os chipboard betűmatricát, Dovecraft: kétoldalas ragasztó szalagját.
Fekete és bézs színű fotókartont, Woodware fül lyukasztót, SSS-ről: The Robin's Nest - Dew Drops (harmatcseppek), szalag, gomb és fekete toll.

Anett, köszönöm neked!

Nézzétek meg, hogy mit készítettek a többiek is: Dorka, Anett, Secima!!




9 megjegyzés:

Dorka írta...

Csodálatos lett az oldalad Brigikém! Olyan jó volt hallani, ahogy mondod a verset. Köszönöm az élményt.

Secima írta...

Sajnos a verset csak később tudom meghallgatni. Robi itt dolgozik mellettem. Az oldal és a blogbejegyzés viszont nagyon-nagyon tetszik. Már az megható, ahogy az emlékeidet leírod. Bizonyára jó lesz majd olvasni a kommentárt is. Gratulálok ehhez a csodás alkotáshoz. :))))

Tinci írta...

Köszönöm az élményt, drága Brigikém!

Kriszta írta...

Nagyon drága vagy ahogy szavalsz. Az oldalad pedig a kedvencem. Gyönyörűek a papírok, az elrendezés és a kis plusz amit az oldalhoz tettél a kihuzható kommenttel. Ezt az oldalt én biztos kiteném az ágyam felé.

DAnett írta...

Elképesztően csodás oldalt alkottál Brigi! Megható emléked dolgoztál fel..igazi scrappelni való, egy méltó oldallal! Gratulálok hozzá :)

Atyus írta...

Nagyon kitettetek magatokért csajok! A tiéd is csodaszép lett, sokkal-sokkal szebb, mint az eredeti! :)
Imádom ezt a papírt, és nagyon klassz, ahogy az indát kivágtad belőle folytatólagosan!
Olyan jó, hagyományost látni tőled!:) Gratu!

Viki írta...

Meghallgattam hozzá a hangfelvételt, hát könnyeket is csalt a szemembe! Csodás az oldal és az élmény, amit feldolgoztál!

Secima írta...

Brigi, ez a hangfelvétel tényleg egy kincs. Többször is meghallgattam. Nagyon édes voltál. :)))))

Eszter(beszteri) írta...

Fantasztikus oldal lett, Brigi! :)