2009. december 19., szombat

Végre igazi TÉL!!!!

Most fejeztem a nagytakarítást, de még ilyen jó hangulatban soha sem takarítottam! Kinézek az ablakon, és mindenhol égnek a fények, ahogy esik a hó, és egyre jobban beborít mindent a fehérség.... IMÁDOM!

Végre hógolyózó gyerekeket is látni az utcán (évek óta nem láttam), a forgalom lelassult, olyan ünnepi a hangulat! A sláger rádió bár megszünt, de a neten lehet hallgatni és nincs semmi beszéd, hírek csak az  eszméletlen jó zenék!!!!! Minden második a karácsonyról vagy a szeretetről szól... hallgassátok ha tudjátok!!!

Ilyenkor még a csúszós utak sem érdekelnek, valahogy az egész testemet átjárja a boldogság! Remélem ti is érzitek és nem rohangáltok... én idén ez megfogadtam, és be is tartottam! Olyan jó érzés csak átadni magunkat az ünnepnek! Még pár napig élvezhetjük a készülődést, aztán úgy is egy évet kell várni, de megéri!



3 megjegyzés:

Ányi írta...

Jajj, nekem olyan fura, hogy valaki ennyire örül a télnek, én nemszeressem .-) De örülök, hogy te most ilyen boldog és elégedett vagy! :-)

Noncsi írta...

Osztom a véleményedet, Brigi! Én is imádom a hóesést és amikor mindent beborít a fehér hó.
Márkocskával mi is kimentünk szánkózni, már ő is nagyon várta, hogy essen. Viszont szegény Ádikám belázasodott, így ő otthon maradt apával, nagy bánatára.

Eszter(beszteri) írta...

Válaszoltam a blogomon is, de nem tudom, hogy visszanézel-e... :) A fotón csak annyit alakítottam, hogy a szemeknél élesítettem és ff-et csináltam belőle! :)
A hónak én is örültem nagyon, csak sajnos nálunk is lebetegedett Beni, bár lehet, hogy pont a sok hóban hancúrozástól. Az meg megérte neki szerintem. Már jobban is van! :)