2009. augusztus 19., szerda

Cewe 14. heti kihívására .. Úgy Alszik Mint Egy Angyal

A Cewe 14.heti kihívása nagyon érdekesnek bizonyult számomra:

"Az eheti kihívás a csendé. Legyen ez külső, avagy belső csend. Hoztam egy freebie-t is hozzá, valamit használj fel belőle. Az oldal legyen visszafogott, ne használj élénk színeket, harsány kiegészítőket. Téma, ami eszedbe jut. Lehet erdei kirándulás, madárfütty vagy egy békés, nyugodt délután megörökítése."

Mivel szeretem a színeket, kontrasztokat nagy feladat volt már a gondolata is:D

Rögtön tudtam, hogy Didó-hoz kell fordulnom inspirációért. Ezt az oldalát választottam, de rendesen el is tértem tőle.

Akkor mutizom is... ezt a szépséges oldalt, amit készítettem:


Felhasználtam:
Jolagg by Zestaw Fioletowy, Cewe: CSend(papír), Altalena: Pöttyparádé WA


Nincsenek megjegyzések: