2009. július 6., hétfő

Kihívásra - Jázmin...Linsey-nek!

Óh de jó megint itt! Jó pár napja csak néhány percre tudtam felnézni, mert látogatóba érkeztek a férjem szülei. Olyan jó, hogy itt voltak. Vasárnap elvittük őket a Tropikáriumba a Camponába, nagyon tetszett nekik. El is vittem a fényképezőgépet, de akkor derült ki, hogy az elemek le vannak merülve:D Persze kaptam egy kis fejmosást a férjemtől...:)

Ma pedig autószerelőnél voltam, mert valami nyikorog  a kocsiban. Úgy néz ki, hogy a fékbetét annyira kemény, hogy az hallatszik. Kezdem megszokni most már, végül is az a lényeg, hogy nem valami komoly betegsége van. De amíg ott álltam kb. 1-1,5 órát persze délben, tűz vörösre égett a karom. Nagyon fehérbőrű vagyok, nem is igazán szeretem a napot, káros is, és én nem leszek barna tőle! De ez most nagyon fáj ám...

Megcsináltam Christine recepjét is, már régebben el akartam készíteni. Nagyon finom lett, csak annyit változtattam, hogy én csirkemellből csináltam. Bátran próbáljátok ki... gyors nagyon!

És hát itt a legújabb alkotásom. Secima kihívására készült a Scrapbook.hu-n. Linsey, kislánya fényképét adta a kezünkbe. Tényleg ezzel a fotóval nem lehet hibázni, egytől egyig, az összes elkészült oldal csodás lett.


Felhasználtam: SunnySunday megakészlet 9 készletét



6 megjegyzés:

LaceE írta...

Üdv újra. Jó hogy visszatértél :) És milyen gyönyörű képpel :)

Sziszi írta...

Nagyon szép lett ez az oldal is!!

Kérdésem lenne..
Hogyan tudok aláírást beilleszteni a bejegyzések végére?
Előre is köszönöm!
Üdv: Sziszi

Rucola Designs írta...

Már úgy hiányoztál, de jó, hogy itt vagy! És milyen csodás képpel, wow! :)

Ányi írta...

Igen, igen, üdv újra itt, bár az elmúlt napokban én is hasonló cipőben jártam, mint te: itt voltak a szüleim :-) Én sem bírtam ki bekukk nélkül :-)
Szép képet gyártottál már megint, te fehérbőrű nőőő! :-))))

Osli írta...

sajnálom, hogy leégtél, nem jó érzés. két hete a fiam járt hasonló cipőben. strandon voltak a táborral, és hiába kértem, hogy kenjék be, csak a vállára nyomtak egy-egy pöttyöt, és hagyták, hogy a gyerek kenje el. Természetesen a hátából semmit nem ért el :( én meg fújhattam itthon panthenollal.
Az oldalad csudaszép lett. A készlet is gyönyörű, amit használtál hozzá.
Nagyon tetszik még az is, hogy a kis pofiját kiemleted.

Merika írta...

Nagyon szép oldalt készítettél! A kislány nagyon gyönyörű, mindig csodálom! A napsütéssel vigyáz, sajna most ilyen csalóka, régebben nem volt így! Rendesen fáj ahogy rásüt az emberre!!!!A férjem reggel 8-kor füvet nyírt és fél óra alatt pirora égett a válla!Szörnyű