2009. július 24., péntek

Cewe 10.heti kihívása... My Angel Kincső

Újra köszöntök mindenkit, hazaértünk szerencsésen Szilvásváradról. A GPS nagyon jól működött, örülök, hogy megvettük. Nagyon szép volt minden a szállás is jó volt ( csak a falak voltak egy kicsit vékonyak). Voltunk Egerszalókon, isteni hiperszuper a fürdő, ajánlom mindenkinek!
Tegnap Miskolc Tapolcai Barlangfüdrdőbe mentünk... és jöttünk, ezt szó szerint érthetitek. 5 peret voltunk a vízben, aztán hazajöttünk. Nem akarok senkit megbántani aki arra lakik, de mi soha többet nem megyünk oda! Azért, hogy azt a napot ne rontsuk el visszamentünk Egerszalókra.. 42 fok volt tegnap ott:D Hófehér bőröm tiszta szeplő lett:D 

Alig vártam már, hogy újra alkothassak! Cewe legújabb kihívására készítettem Kincsőről ( barátnőm kislánya) ezt az angyali oldalt:D


Felhasználtam:

Háttérpapír: HP Candy, Az összes elem: Kit Rose Tender by Yelim's, WordArt: Cewe by Krisssz



4 megjegyzés:

krisssz írta...

Itt is írom, hogy ez annyira szép lett! Nagyon tetszik, hogy csak egy szín van ár árnyalattal. Kincső meg meseszép.

Secima írta...

Már én is a harmadik helyen nézem ezt a csodás oldalt és még mindig nem tudok vele betelni. :)))

Kriszta (hozak) írta...

Atíaég ez gyönyörű! Én már megtanultam, hogy nyaralásnál csak a a szépre emlékezzünk.(Még saosem voltunk úgy sehol, hogy némi kellemetlenség ne történjen.) Tedd ezt te is! :-))))

Judit írta...

Nem mondod a Barlangfüdrdőt? Én nagyon szeretnék eljutni oda egyszer. Az oldal csodaszép, imádom a színeit, és a kislány! Az én kicsi lányom megtámadja a fényképezőt (10 hónapos) a másik pofákat vág (3 éves lesz), és elkezd ujjszopizni. A közös kép is reménytelen.