2010. október 8., péntek

...ilyet viszont IGEN!!!!

Jajj még mindig nem jöttem ki a nyavalyából, ezért tegnap nem is főztem, hanem pizzát rendeltünk. Már meguntam a Lagunát, valahogy sosem találták el a feltétet, valami mindig hiányzott nekem... de nem tudnám megmondani, hogy mi!:D

Viszont eldöntöttem, hogy most a Don Pepe-ből, light pizzát rendelek magamnak, mert az legalább egészségesebb. Telefonálok.... egy kellemes férfi hang... ( nem hadar, nem dadog, értem mit mond:D) ... elmondom mit szeretnénk... erre felajánlja nekem az új pizzájukat! MI VAN? Rám van írva, hogy egészségesen akarok étkezni? Mindenféle gondolatok jutottak eszembe...



...de azért egy kérdést fel tudtam tenni: " Ez is olyan mint a light pizzátok?" Erre ő: " Ááááá, nem... erre a szavát adja, hogy olyan ízre mint a sima ( nyami..) de ez sokkal egészségesebb!" Na jó, én belevágtam és egy ilyet rendeltem, persze Don Pepe-és feltéttel!

Hát ha tudnátok mennyire finom volt... tele magokkal ( amit valahogy mégsem éreztem rágás közben) És a fiú, igazat mondott... tényleg nem lehetett érezni, hogy ez másabb lenne! Most már csak is ilyet rendelek! Látjátok, néha hinni kell a diszpécsereknek is... bár nem szoktam:D:D

És tök jó volt, lelkiismeret furdalás nélkül megenni a pizzát! Nekem két napig elég egy... nem is tudom ki tud megenni egy egészet!

Próbáljátok ki ti is! Kiváncsi vagyok nektek hogy ízlik!:)





3 megjegyzés:

Janka írta...

én simán meg tudok enni egy egészet :D utána enyhe hasfájás, és kb. 10 óráig nuku kaja, de azért belefér :)

kreatívhit írta...

Nos nekem sem gond egy egészet bepakolni.A melóban általában mi is Pepét rendelünk.De nem a fogyisat :)

Secima írta...

Nem is tudtam, hogy van náluk light pizza. Köszi az infót.