2009. november 17., kedd

Egy újabb díj tulajdonosa lettem


Ányitól és Oslitól is megkaptam ezt a díjat, melynek lényege, hogy írj magadról 10 dolgot és utána küld tovább 10 embernek!

1. Amikor mindenki a nyarat várja, én a Telet:) Téli gyerek vagyok... mit csináljak, imádom:D
2. Nagyon ritkán hallgatok zenét mostanában, ha kell hogy szóljon valami, a tv-t kapcsolom be... a férjem pedig ezt nagyon utálja:)
3. Mostanában nagyon kívánom a csokit... 
4. A kólát viszont nem szeretem...
5. A fülbevalón kívül, más ékszert nem hordok... ez a munkám miatt, mert ott mindig le kell venni, így meg felesleges!
6. Szeretem a sorozatokat a tv-ben, és hogy ne hagyjak ki részt, felveszem dvd-re, és vasalás vagy pihenés gyanánt szoktam megnézni:)  Kedvenceim: Vészhelyzet, Grace Klinika, Dr.House, Született feleségek és a Médium..
7. Nagyon lelkesedni tudok dolgokért, de ha valami nem megy úgy, ahogy szeretném... simán abbahagyom!
8. Elég keveset alszom, a 7,5 óra az ami számomra optimális, de 5-6 óra szokott lenni az átlag.  Ma pl. rosszat álmodtam, és kiment az álom a szememből, úgy hogy 4 óra alvás után frissen  keltem 03.30 kor:D Azért vagyok fent ilyen korán!
9. Bedaueroltattam a hajamat:D  De ti azt nem látjátok, mert mindig kihúzom egyenesre, csak így jobb a tartása:P
10. Pizsi nélkül alszom;-)


Én pedig tovább küldeném:

Atyus
Beszteri
Didó
Kovaxka
Linsey
Merika
Moani
Timo
Tinci
Sabee



16 megjegyzés:

Merika írta...

Köszönöm szépen hogy gondoltál rám!Igyekszem összeszedni magyam!

Ányi írta...

Ó, dauerolt haj és nuku pizsi és jöhet a csoki? Hm. ;-)
Jó volt olvasni és köszi, hogy továbbvitted a játékot!

Sabee írta...

De jó volt olvasni :) Köszönöm a díjat :)

LaceE írta...

Azért a 10-es elég durva. Ezt pasik is (legalábbis egy biztosan) olvassák. Én is anélkül alszom, de ez akkor is "közösség elleni IZGATÁS" :DD

Osli írta...

2,4,6,8 rám is igaz, a 9-est én is szeretném, csak én azért, hogy hátha akkor nem zsírosodik ilyen gyorsan.

Kovaxka írta...

Imádtam olvasgatni! :) Ezeket a sorozatokat én is szeretem! A dauer viszont nekem nem jött be, igaz, anélkül is megáll a hajam! :)

szotyi08 írta...

sorozat, vasalás egyezik!!!!!

eralilla írta...

Jók ezek a játékok, sok minden kiderül itt mindenkiről.
Képzeld, Cheri oldalán láttam, hogy a Te blogod is a kedvencei között van!!

Tinci írta...

Köszi,hogy gondoltál rám!

Anikó írta...

Aranyos vagy köszi!!

Timo írta...

óó Brigi!! igazán jó érzés, hogy rám is gondoltál!!!

Timo írta...

küldöm is vissza!!

Christine írta...

Nezz be hozzam, tolem is megkapod a dijjat! :-))

Linsey írta...

Köszönöm a díjat és a titkokat:)

Atyus írta...

Köszi a játékot és az érdekes infókat!

Kriszta anyu írta...

Ezt a díjat tőlem is megkaptad.