2009. november 3., kedd

DSB napok 2.

Timcsoca: Vázlatos kihívására készítettem ezt az oldalam. Nagyon tetszik! Ez a virágos és a fa hatású papír voltak az első szerzeményeim, és most úgy örülök, hogy felhasználhattam. 


A Prima virágokat a scrapbook klubban vásároltam, egy kicsit át is tintáztam. A madzag, nagyon tetszik, valahogy a szalag nem illett oda. A papírdarabok, mire a kis szöveget írtam, egy kék színű fotó karton... egy kicsit öregítve (szivacs technikával) türkíz és fekete tintával. Minden papír szélét, megreszeltem és barna, fekete színnel tintáztam.
A fotó szélét reszelővel kicsit megkoptattam, úgy ahogy Merika a szombait talin megmutatta! Olyan jó érzés, amikor elkészül egy hagyományos oldal.... úgy szeretem csinálni!:) 



3 megjegyzés:

Merika írta...

Annyira jó lett, szuper! Szeretem hogy megfertőződtél!!!!

Rucola Designs írta...

Hihetetlen érzéked van a hagyományoshoz! Imádom! :)

Eszter(beszteri) írta...

Ez gyönyörű! A hagyományos oldalaidat is imádom, nagyon-nagyon ügyes vagy! Alkoss minél többet így is, hadd gyönyörködjek! :)