2009. szeptember 3., csütörtök

Vintage Summer Kihívás: Dédiék...

Rainbow Kata Vintage Summer kihívására készítettem egy oldalt, de már jó pár napja, csak mától él a blog-kihívás is. Nekem nagyon tetszik, szerettem ezt a képet a dédiékről, mindig mindent együtt csináltak. Sosem felejtem el, még egy tányérból is ettek, persze külön-külön kanállal:D Sajnos már nagyon rég óta nincsennek velünk, de nekem olyan mintha még mindig Jászfényszarun lennének.. csak most már a mamájék laknak ott:)

Nagy öröm volt elkészítenem ezt az oldalt:


Felhasználtam: Rainbow Kata Vintage Summer készletét

4 megjegyzés:

Unknown írta...

gyönyörű oldal!! erről nekem is sok szép emlék jutott eszembe, hétvégén keresek is fényképeket :)

Tinci írta...

Brigi, ez csudaszép lett!

Eszter(beszteri) írta...

Itt is írom, hogy nagyon-nagyon szép lett! Ennek hatására gyorsan nekiálltam én is egy képnek a nagyszüleimről. :)

Unknown írta...

Sziaaaa!!! Nagyon szép az oldal, gratula!!!

Nézd meg légyszi a mi oldalunkat is! Egyszerűen és gyorsan készíthetsz fotómontázsokat, képeslapot, címlapot és egyéb vicces cuccokat.
Ingyen, magyarul és publikálhatod is az oldalunkon vagy a sajátodon is! Ha tetszik, írj róla egy pár sort a blogodban, hálásak lennénk :-)))

http:// www.writeonit.org/hu/

Véleményezd is bátran! (susanna@writeonit.org)