2009. szeptember 6., vasárnap

Blog4scrap új szerkesztőcsapata!

Kuznyec Ági felhívást indított, hogy szerkesztő társakat keres a Blog4scrap blogjához. Jelentkeztem és nagy örömömre ki is választott, Csuti és Szrjudit társaságában:)
Köszönöm Ági!

A B4S legújabb vendége Brydka (Mystique Design-tól) Blue and Angel oldalát meglátva, tudtam hogy ezt szeretném liftelni.


Olyan gyönyörű ez az oldal, álomszerű és könnyed, pont ezt szerettem volna az én oldalammal is átadni!


Felhasználtam:
My dream in Blue: Laetiscap, Sonrisa: Dream, Alpha: Cracked paint,
Chaterine D:Noel Chic, Akiloune Briseenchantee,Csipke: Vintage Central Park
WA: About love by Elisja, E.T. Design: Winter Evenings
Bellisa un noel givre, Perfect Day Collab:Angelique és Akiloune

Természetesen, most ez a kedvencem is:)

11 megjegyzés:

Miss Szilva írta...

Láttam ám a Blog4Scrap oldalon...! Gratulálok!!! :-)))

altalena írta...

Köszi Drága:D Úgy örülök neked... írj ki magadból mindent, az segít:)

Osli írta...

fú, ez nagyon szép lett!
tökéletes lift :)

@gi írta...

Gratulálok! :)
Nagyon szép ez az oldal, tényleg könnyed és légies!

Kata írta...

Gyönyörűszép! Tökéletes lift!

Ányi írta...

Gratula és a képednek üzenem, hogy szia tesóóóóóóóó ;-)

Timcso írta...

Gratulálok!!!! Ez az oldalad pedig engem teljesen levett a lábamról! Olvadozok tőle!Csodaszép!!!:)

Rucola Designs írta...

Gyönyörűséges és gratulandusz! :)

Secima írta...

Hú, de jól sikerült ez a lift. Tökéletes!!!

szrjudit írta...

Annyira imádom ezt az oldaladat, szerintem túlszárnyalja az eredetit, nálam abszolút No.1 :D
ÉS örülök a közös "munkának" :D

M. írta...

Szuperjó! Szerintem is jobb, mint amit lifteltél!!!