2012. január 19., csütörtök

Didó és Janka közös készlete

Egy új készletet az Only Love Matters-et szeretném nektek bemutatni, ami Didó és Janka közösen készített. A lányok kitettek magukért, csodás kit került ma az A5D polcaira.





Az elmúlt nyáron készült Sacáról jó pár fotó, most végre elővehettem. Amikor látogatóba megyek hozzájuk, szoktam vinni kis apróságot. A nyáron a pattogós cukor volt a sláger.:)))

Felhasználtam:
Dido Designs és
Yellow Butterfly Designs:
Only Love Matters
Alpha: Ts summerlovin freebie alpha





3 megjegyzés:

Ági írta...

Nagyon szép oldalt készítettél :) Imádom! Néztem is reggel Diánál, hogy kié ez az oldal, magamtól nem jöttem rá...

Janka írta...

Nagyon vidám, nagyon pezsdítő! Imádom Saci kék nyelvét, nagyon vicces :D

kreatívhit írta...

Jankánál már szemügyre vettem.
Ötletes szép munka.