2011. augusztus 4., csütörtök

CT Dido Designs - Since Ages

Nagyon aranyos készletet készített a héten Didó! Since Ages mától kapható az A5D shopjában!



Bencikém, imádja az állatokat! Nagyon szeret az állatkertbe, cirkuszba járni. :)))


Mivel kitűnő lett a bizonyítványa az első osztályba, kérhetett valamit. 2 hónapja ezen gondolkodik, aztán a szülei elé áll, és bejelentette, hogy hörcsögöt szeretne :D
Reményeim szerint, nemsokára beszerzik az új családtagot... én is úgy várom. A pincéből, felhoztam az én hörcsögöm emeletes kalitkáját, és most hozzájuk kerül. Remélem jól fogja érezni magát benne:D

Nagyon fontos, hogy a gyerek megtanulja a hogyan kell szeretgetni egy ilyen pici állatot, remélem a lelkesedése is megmarad 2-3 évig, míg élnek a hörcsögök.!!! :)




1 megjegyzés:

whetuu írta...

De szuper oldal lett! És szerintem a hörcsög jó döntés! Nekem is van, több is. A hétvégén születnek picik. Javasolhatok valamit? Inkább tenyésztőtől vegyetek (Pesten van több is, ha kell ajánlok is.) mert azok biztosan egészségesek, látni hogyan tartják őket, és megismerhetők a szülők is, de ami a legfontosabb, általában már kézhez szokottak a picik, tehát szelídek! És persze segítséget is lehet kérni, ha valamiben tanácsra van szükség... Majd tegyetek fel fényképet róla! Kíváncsi leszek rá!