2011. március 26., szombat

CT Dido Designs: Flowers of Spring and Sisters full kit

Azt hiszem ti is látjátok, hogy a magyar dizájnerek közül Didó az egyik legtermékenyebb tervező. Ma két munkáját is hoztam nektek.
Az első amit a kislánya Dia szülinapi partyja ihlette, Flowers of spring!


A másik pedig egy csajos készlet Sisters full kit with free overlays, ami kimondottan a testvériség jegyében készült!



Ez az oldal a 4. változat, valahogy nem állt össze, mindig hiányzott valami róla, aztán meg túl sok mindent pakoltam rá! De ez már egy jó változat:)



És ne feledjétek, hogy Dia blogján játékok és egy OKC felhívás is vár rátok!




8 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Akkor most egy jó változatot láthatunk.. És tényleg az!:))
Didó munkáit pedig amióta megismertem lenyűgözőnek tartom.
További szép hétvégét nektek!

Kriszta írta...

Gyönyörű, vidám tavaszi oldal lett.

Janka írta...

bámulatos lett az oldalad, imádom minden porcikáját.

Secima írta...

Gyönyörűséges! Nem tudom a többi milyen volt, de ez tökéletes. :)

Lili'sMother írta...

Annyira letisztult! Olvastam az OKC-ját, de nem jelentkezek, mert egyszerűen nem tudnék mit kezdeni a készleteivel...sajnos. Nem az én stílusom, neked viszont tökéletesen megy :)

Tinci írta...

Gyönyörű lett az oldalad!

do írta...

Megérte a próbálgatást, mert gyönyörűséges lett az oldalad Brigi!

Margó írta...

Igen, ez egy szuper oldal! Szép a gondolat, amit leírtál:-))