2010. március 15., hétfő

Magyarnak Lenni...

Kovaxka készített erre a napra egy freebie-t: Cockade, amihez egy játék is társult. A nyeremény a legújabb Mexikós készlete!!

Én nem tudok hazafiasan gondolkodni! Szerintem a mai generációból ez hiányzik. Még a kokárdát sem tűztem ki évek óta! Vettetek már fel, piros-fehér-zöld zászlós pólót? Szinte cikinek érezzük. Ilyen téren példát vehetnénk Amerikáról, ott aztán megtanulták szeretni a hazájukat!

Én mindig azt mondtam, hogy szeretek magyarnak lenni. Van oka, hogy miért ide születtünk. Én azoknak a táborát erősítem, akik itthon megtalálták a számításukat, és nem vágyom arra, hogy külföldre meneküljek az itthoni problémák elöl( magánéleti, anyagi, politikai), mert valljuk be őszintén, sokan azért mennek el! És akik így éreznek, menniük is kell...  mindent meg kell próbálni, hogy egy boldog életet tudjanak kialakítani! 


hozzászólások az oldalhoz


Bárhol is járunk a világban, egy magyar szót, egy magyar nevet mindig hallunk. Hány színész, tudós vérében csörgedezik magyar vér? 

Egy kis ízelítő: Goldie Hawn, Drew Barrymore, Rachel Weisz(Mumia), Adrien Brody (A zongorista), Paul Newman, Tony Curtis, Andy Vajna, Paul Simon amerikai énekes és dalszövegíró, a Simon and the Garfunkel duó egyik tagja. Peter Falk (Colombo), Alanis Morrisette, Houdini, Uri Geller, Mariska Hargitay (Különleges Ügyosztály), Mark Knopfler(Dire Straits együttes frontembere)

Zukor Adolf (1873-1976) alapította a Paramount filmvállalatot, 
Fox Vilmos (1878-1955) a 20th Century Fox filmgyárat
Korda Sándor (1893-1956) stb.

Timo ajánlotta figyelmemre ezt a videót, nézzétek!!

http://www.youtube.com/watch?v=e0wkokaybWA&feature=player_embedded



5 megjegyzés:

T írta...

http://www.youtube.com/watch?v=e0wkokaybWA&feature=player_embedded

Brigi, ez egy ide illő kis filmecske. ajánlom nézd meg , nagyon jóóóóóóó!!!!Ezek az emberek vitték, viszik el jó hírünket a világba!! Nem az úgynevezett mai celebek!!!!

Merika írta...

Brigi amit írsz a kokárdáról ,zászlós polóról igaz.Sajnos azért van mert a politika lejáratta néhány éve, és ezt sokan érzik így! Nem a külsőség az ami hazafivá tesz, és igazi magyarrá. Több mint tíz éve Olaszországban voltunk ezen a napon, turista csoporttal.Kitettük a pici, ízléses kokárdát, mert valahogy ott, akkor szükségünk volt hazagondolni. Az olaszok tudták miért van rajtunk, és mindenki örömmel üdvözölte a csoportot.Jó érzés volt!

Rucola Designs írta...

Én addig tűztem kokárdát, amíg nem nézték ez jó szemmel - a lázadó ifjúság, hiába! :D Borzasztó, hogy milyen álszemérmesek vagyunk a saját hazafiságunkkal kapcsolatban (és erről tényleg a politika tehet). Örülök, ha segítettem, hogy "kijöjjön belőlünk" valami! A tiédet imádom!

Ildika / Csodaszarvas33 írta...

Adjon az Isten!
Kérlek, ha időd engedi, látogass el Csodaszarvas nevű blogomba, melyet a http://www.csodaszarvasildika.blogspot.com/ címen találsz! Ne lepődj meg! :) Elvittem egy képedet! Szebb Jövőt!

Ildika / Csodaszarvas33 írta...

Sőőőt...magammal vittelek a gyöngyösblogom Nem gyöngy, de nagyon klassz listájába is! Üdv!